Novým provozovatelem Nemocnice Bruntál je nyní Sdružené zdravotnické zařízení Krnov.
Novým provozovatelem Nemocnice Bruntál je nyní Sdružené zdravotnické zařízení Krnov.
Vážený paciente,
velmi si vážíme Vaší důvěry, kterou jste nám projevil tím, že jste vyhledal odbornou zdravotnickou péči právě v naší nemocnici.
Vaše spokojenost s pobytem a poskytovanými službami je pro nás velmi důležitá. V případě, že nejste spokojen s nemocniční či ambulantní péčí, projednejte své námitky s vedoucími pracovníky oddělení. Pokud nebudete s výsledkem spokojeni, máte možnost oslovit vedení nemocnice a svoji stížnost opětovně projednat.
1) Kdo může podat stížnost proti postupu poskytovatele při poskytování zdravotních služeb:
2) Jakým způsobem může být stížnost podána:
3) Kde, komu a kdy můžete stížnost podat:
SZZ Krnov, p. o.
adresa zařízení: I. P. Pavlova 9, Krnov, 794 01
telefon: 554 690 121 (sekretariát nemocnice)
e-mail.: sekretariat@szzkrnov.cz
Úřední hodiny
PO – PÁ 8:00 – 14:00 hod.
Poskytovatel je povinen vyřídit stížnost do 30 dnů ode dne jejího přijetí. Tuto lhůtu může ve zvláštních odůvodnitelných případech prodloužit o dalších 30 dnů. Jde-li o stížnost, k jejímuž vyřízení je poskytovatel nepříslušný, je povinen ji do 5 dnů ode dne jejího obdržení prokazatelně postoupit věcně příslušnému subjektu. O prodloužení lhůty popř. o postoupení stížnosti příslušnému subjektu, je povinen poskytovatel stěžovatele informovat.
Pokud stěžovatel s vyřízením stížnosti nesouhlasí, může podat stížnost příslušnému správnímu orgánu – Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje.